Flyinge eller inte? Det är den stora frågan!

Fantastiska Sillen överträffade alla mina förväntningar idag. Efter mycket velande gjorde jag idag ett försök till kval för 6-årschampionatet i Flyinge. Det gick ju alldeles strålande! Vi belönades med en vinst på 80%. Så himlans glad! Nu är då frågan om vi åker ner till Skåne eller ej. Jag vill väldigt gärna men det är både tid och pengar. Vi får fundera ett par dagar till.
 
Jag har även premiärridit Don idag. Han skötte sig mycket bra och jag tror att det kan bli riktigt bra! Ett litet bus passade han dock på att göra. Men det är klart att det ska vara lite liv i en 3-åring :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Husdjur billigaste webbhotellen