Sjuk :(

Usch och fy.... Igår låg jag nerbäddad hela dagen men någon magsjuka. Mådde verkligen pyton! Idag är det mycket bättre men febern vill inte riktigt ge sig. Blir andfådd av att resa mig upp ur sängen. Blir en lugn dag idag också. Håller alla tummar för att jag är pigg imorgon. Vill så gärna till Enskede och tävla! Inte den bästa uppladdningen kanske men jag hoppas jag får försöka ändå :)
 
I onsdags kom Red Don till oss. Han är inköpt utav oss som min blivande stjärna. Han är f-09 e. Don Primero ue. Ex Libris. Jag har inte hunnit ta några bilder på honom ännu men kan bidra med ett foto från i våras när han blev inriden. Idag är han lite sommarrund och solblekt :) Han har ett helt fantastist temperament! På måndag får han skor på sig och efter det ska han sättas igång efter sommarvilan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Husdjur billigaste webbhotellen