Skurning utav stallet

Ursäkt dålig uppdatering. Har inte varit så sugen på att blogga... Förra veckan tog vi tyvärr bort Dakar. Det gick inte att "bota" hans skada och vi har verkligen givit honom alla chanser. Känns jättetråkigt och saknaden är enorm! Vi har gått igenom så mycket tillsammans och har var den bästa hästvän jag någonsin haft.
 
Livet går dock vidare och det är tomt i stallet nu. Sillen går fint men vill inte riktigt slappna av med kandaret i munnen. Jag tragglar vidare då jag inte längre har något val. Han går bra men blir lite stressad av det. På tävling ska kandaret vara i. I helgen åker vi upp till Falun och rider ett par MsvB:4. Hoppas att det funkar då, trots kandaret i :) Lite konstigt det där att man måste rida med kandar från MsvB:4... Men det är bara att lyda.
 
Idag har Lisa, mamma och jag skurat stallet här hemma. Vi har ett par boxar kvar men det blir riktigt fint! Känns så skönt när det är klart. Tror dock att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Man gör rörelser som jag int riktigt är van vid :)
 
Ikväll har jag varit med Tove ut till hennes stall. Jag tog med mig Diva också och vi gick på en promenad efteråt . Fantastiskt fin och skön kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Husdjur billigaste webbhotellen