Tävlingar i Falun

I helgen har Sillen, mamma och jag varit i Falun och tävlat. Vi har startat två MsvB:4. Igår var jag halvnöjd. Eftersom jag har haft lite problem med att Sillen blivit stressad på kandar så valde jag att "safe'a". Blev lite halvlamt och dessutom alldeles för många missar. Det räckde dock ändå till en 5:e placering på 62,8%. Idag tänkte jag istället "vinna eller försvinna" och laddade därför upp honom en del på framridningen. Denna gång gick det vägen och det blev en vinst på 66,3%! Visst finns det en hel del att förbättra men jag är supernöjd! Dessutom är han ju nästan alltid yngst i startfältet.
 
Här har vi dagens ritt. 
 
 
Sillen med sina fina blå/gula rosett.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni är sååå dukiga och fina ihop. Kraaaam

2012-07-29 @ 18:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Husdjur billigaste webbhotellen