Flyinge!

Nu har vi bestämt oss. Vi åker ner till finalerna i Flyinge första veckan i oktober! Det ska bli så himla skoj! Jag får förhoppningsvis med mig en liten fanclub också så då blir det ännu roligare :)
 
I övrigt så bara flyger dagarna iväg. Jag jobbar på skolan, rider hästar och försöker träffa David och vänner däremellan. Det är tur att det är roligt för det är fullt upp hela tiden :)
 
I helgen var jag på Sollentuna Ridklubb och höll träningar för 4 duktiga ponnyryttare där några utav dem ska vara med i dressrylaget i höst. Det var riktigt skoj!
 
Idag ska jag visa Don för första gången för Eric. Jag skulle ha gjort det förra helgen men då spöregnade det så det blev inställt. Don sköter sig riktigt bra och är stabil för att bara vara 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Husdjur billigaste webbhotellen